טבלת הוצאות והכנסות

לניהול כלכלת הבית

מסיימים את החודש בהרגשה שאתם לא יודעים לאן הלך כל הכסף? מרגישים שאתם רק רודפים אחרי הזנב של עצמכם ולא מצליחים "לסגור את החודש"? אם הגעתם לכאן ועניתם "כן" לשאלות האלו סימן שאתם צריכים לעשות סדר בהתנהלות הפיננסית שלכם. ייתכן שבכל חודש אתם מוציאים יותר ממה שאתם מרוויחים ואתם אפילו כנראה לא מודעים. בעזרת טבלת הוצאות והכנסות לניהול משק הבית של פיננקה תוכלו להיות על זה!

בתוך הקובץ:

  • תכנון מאזן משפחתי חודשי ושנתי
  • תכנון הוצאות צפויות מול הוצאות בפועל וההפרש
  • חלוקה נוחה לקטגוריות
  • חישוב שווי נקי
  • תמיכה ועדכונים

₪49 בלבד

במקום ₪69

תשלום חד פעמי

לוקחים את ניהול כלכלת הבית צעד אחד קדימה

היתרונות של טבלת אקסל לניהול הכנסות והוצאות משק הבית

לעשות סדר בבאלגן

לעשות סדר בהוצאות ולהבין כמה אתם מוציאים על כל תחום

גלו כמה אתם מרוויחים

לעשות סדר בהכנסות מכל האפיקים ולגלות כמה כסף נכנס לחשבון בכל חודש

מעקב ותכנון

לעקוב באופן שוטף אחר ההכנסות וההוצאות ולתכנן תכנית עתידית על פי תקציב מדויק

הכי מאובטח שיש

קובץ אקסל מאוחסן לוקלית על המחשב שלך ללא צורך במתן הרשאות וסיסמאות לאפליקציות צד שלישי

תכנון הכנסות חודשי

בכל חודש, תוכלו להכניס את צפי ההכנסות עבור אותו חודש ממבחר מקורות (וניתן גם להוסיף משלכם). לאחר שנכנסו ההכנסות בפועל לחשבון הבנק תוכלו למלא את ההוצאות בפועל ולראות אם עמדתם ביעדים. האקסל גם יחשב עבורכם את ההפרש.

הכנסות חודשי
תכנון תקציב לכל קטגוריה

תכנון תקציב חודשי לכל קטגוריה

בכל חודש, עבור כל קטגוריה תוכלו להגדיר בתחילת חודש את הצפי (כלומר תכנון תקציב) ולאחר מכן למלא את ההוצאות בפועל.  האקסל יחשב עבורכם את ההפרש.

שיקוף הוצאות ומאזן חודשי

בכל חודש, תוכלו לראות את תכנון ההוצאות שלכם (צפי) אל מול ההוצאות בפועל. אם עמדתם ביעד והוצאתם פחות ממה שתכננתם, הגף ייצבע בירוק ויעודד אותכם על הצלחתכם.
אם לא עמדתם ביעד, האקסל יציין זאת בפניכם ויתריע על החריגה.
כמו כן תוכלו לראות צפי המאזן (הכנסות פחות הוצאות) אל מול המאזן בפועל. גם כאן, אם המאזן חיובי – תקבלו טפיחה על השכם. אם המאזן שלילי תקבלו התרעה שלא עמדתם ביעד.

הוצאות חודשיות
עמידה ביעדים מאזן חודשי

גרף עמידה ביעדים - מאזן חודשי


באמצעות גרף זה ניתן לראות האם אנחנו עומדים בצפי המאזן שלנו באחוזים.
ככל שהערך קרוב יותר ל-100%, כך עמדנו בצורה טובה יותר בציפיות שלנו מההוצאות וההכנסות. אם האחוז נמוך מ-100%, אז אנחנו מתחת לצפיוות ואם מעל 100% אז עברנו את הציפיות. המטרה היא לעבור את ה-100%.

גרף מאזן מצטבר שנתי


ניתן לראות בכל חודש את התקדמות המאזן בהתחשבות בחודשים קודמים. אם בחודש מסוים קיימת עליה בגרף ניתן להבין כי המאזן באותו חודש חיובי. אם בחודש מסוים קיימת ירידה בגרף ניתן להבין כי המאזן באותו חודש שלילי. המטרה היא לראות עלייה בגרף לאורך השנה.

גרף מאזן מצטבר שנתי
גרף פילוח הוצאות שנתי

גרף פילוח הוצאות שנתי

גרף פאי המציג לנו את פלחי ההוצאה ברמה השנתית ומחולק לפי סוגי הוצאה. ככל שחלק אחד בעוגה גדול יותר, כך סכום ההוצאה ברמה השנתית עבור אותה קטגוריה גדול יותר. ניתן לעמוד עם העכבר על חלק בעוגה ולראות את הנתונים עבור החלק הזה: שם הקטגוריה, סכום, אחוז מתוך הסך הכל.

גרף הכנסות לפי קטגוריות


ניתן לראות בגרף העמודה את כל גובה ההכנסה באותו החודש ואת החלוקה לפי קטגוריית ההכנסה. הקו הירוק מסמן את סך צפי ההכנסות עבור כל חודש. ניתן להשוות בין גרף העמודה ולקו הירוק כדי לדעת האם עמדנו בציפיות של הכנסות שלנו באותו החודש.

גרף הכנסות לפי חודש
הוצאות צפי מול פועל שנתי

גרף הוצאות: צפי מול בפועל (שנתי)

ניתן לראות בגרף זה האם עמדנו בצפי שלנו לאורך כל השנה לפי קטגוריות. אם עמדנו בצפי לפי התכנון המדויק הגרף יראה 100%. אם חרגנו מהתקציב הגרף יהיה מעל 100%. אם הביצועים היו יותר טובים מהצפי הגרף יהיה נמוך מ-100%.

איך הקובץ שלנו נראה מבפנים?

שקופית קודמת
שקופית הבאה

סרטון הדגמה >

בדקו את עצמכם:

  • האם אתם יודעים מהי התחזית הכלכלית של משפחתכם בחודשים הבאים במדויק ?
  • האם אתם יודעים מה מצבכם הכלכלי המדויק כאשר מגיעות הוצאות בלתי צפויות?
  • האם אתם מקדישים בכל חודש 30 דקות לכל היותר על מנת לסדר את כלל ההוצאות וההכנסות המשפחתיות ?
  • במידה והתשובה היא לא לכל אחד מאותן השאלות, קובץ האקסל לניהול כלכלת המשפחה יכול לעזור לכם !

אני רוצה להתחיל לקחת אחריות על כלכלת הבית שלי!

המשתמשים מספרים

ציונה פסקל
ציונה פסקלאור יהודה
קרא עוד
רוצה להודות לפיננקה על העזרה והתמיכה בהורדה ומילוי הפרטים בקובץ. בהתחלה לא חשבתי שזה יוכל לעזור לי לנהל נכון את הכספים שלי אך בעזרת הקובץ הבנתי שתכנון פיננסי נכון יעזור לי להבין את מצבי ולצאת מהמינוס.
ערן גבינסקי
ערן גבינסקירעננה
קרא עוד
בתור אב לתאומים ונשוי טרי, הייתי חייב לקחת את עצמי בידיים ולדעת טוב יותר לנהל ההוצאות וההכנסות שלי. רכישת הקובץ הזה היה אחד הדברים הטובים ביותר שיכולתי להעניק למשפחה ולחשבון הבנק שלי.
יהודית אבנר
יהודית אבנרחיפה
קרא עוד
אני בדרך כלל לא קונה דברים באינטרנט אבל הפעם ידידה טובה המליצה לי על פיננקה וסיפרה איך זה עזר לשפר את ניהול התקציב שלה. מה אני אגיד, ניסיתי גם אני, זה לוקח זמן אבל אחרי 3 חודשים כבר רואים שיפור משמעותי!
ארנון יפה
ארנון יפהפתח תקווה
קרא עוד
כבר לאחר מספר חודשים של שימוש בקובץ, אני ואשתי הצלחנו לצאת מהמינוס ואפילו להתחיל קצת לחסוך. הקובץ בעצם מסוגל להראות לך איפה יש לך הוצאות מיותרות ואיפה ניתן לחסוך. בעזרת מספר פעולות פשוטות אפשר ממש לתכנן תקציב. מומלץ.
הקודם
הבא

כתבו עלינו

עוד מידע על טבלת הוצאות והכנסות של פיננקה

מהי טבלת הוצאות והכנסות?

טבלת הוצאות והכנסות היא למעשה טבלת אקסל בפורמט Xlsx. ברוב המקרים, הטבלה מורכבת ממספר רב של קטגוריות שימושיות, בתוכם תתי סעיפים ראשיים ומשניים שניתן למלא. טבלת הוצאות והכנסות מכילה חישובים מורכבים עבור שכלול כלל הנתונים שהוזנו בתיבות השונות. ניתן לראות בטבלאות סיכום חודשי, סיכום שנתי, מאזנים מסוימים וגרפים וויזואליים. 

בנוסף, הטבלה מאפשרת צפייה מהירה בחודשי השנה, בהוצאות העתידיות, וכמובן בהתפלגות הפערים במהלך החודשים. ללא ספק, אם אתם רוצים להבין היכן אתם עומדים, על מה אתם מבזבזים הכי הרבה כסף או הכנת תקציב משפחתי – טבלת הוצאות והכנסות תסייע לכם בניהול הכספים והתקציב האישי, חיסכון מרבי בכסף לאורך כל השנה.

למי טבלת הוצאות והכנסות יכולה לעזור?

הטבלה מיועדת לאנשים שמעוניינים לנהל בצורה תקינה את הפעילות הפיננסית שלהם. מי שמעוניין לדעת מהיכן ניתן לקצץ בהוצאות ולחסוך כסף בכל חודש, לניהול משק הבית בצורה אופטימלית, לנהל את התקציב המשפחתי בצורה נכונה שתאפשר צמצום הוצאות והגדלת ההכנסות ככל הניתן.

חשוב לציין, הטבלה אינה מתאימה רק למי שמצוי במינוס או בחובות. גם עבור מי שמצליח "לסיים את החודש" עם הראש מעל המים, כלומר הכנסות יותר גבוהות מההוצאות, עדיין יכול למצוא טבלה זו שימושית כי בעזרתה יוכל לדעת מה תזרים המזומנים שלו וכמו כן לחשב את השווי הנקי.

שימוש בטבלת הוצאות והכנסות

טבלת הוצאות והכנסות מתאימה עבור ניהול הוצאות משק בית, ניהול תקציב משפחתי, ועוד הרבה. בימינו, מומלץ לנהל בצורה נכונה ואידיאלית את התקציב המשפחתי. האקסל של פיננקה יעשה עבורכם את החיים לקלים הרבה יותר, ללא הוצאות חריגות.

לא הכל "ורוד", תידרשו להתאמץ קצת יותר מהרגיל, לתעד את כל ההכנסות וההוצאות בצורה שוטפת. בהתחלה זה הכי קשה, לשבת מול חשבונות האשראי והעובר ושב של חשבון הבנק ולהזין הכל לתוך האקסל. מומלץ להתחיל את המילוי לפחות שלושה חודשים אחורה כדי לדעת "היכן אתם עומדים". במרבית מהמקרים, כבר אחרי 3 חודשים אפשר לראות שינוי משמעותי ולאחר תקופה של 12 חודשים, מרבית מהמשתמשים דיווחו על חיסכון רב במחזורים השנתיים.

על מה חשוב להקפיד בעת מילוי הטבלה:

  • מילוי נתונים ועקביות תמידית – חשוב להקפיד למלא את האקסל לפחות מדי חודש.
    מהנתונים בשטח, לאחר רכישת טבלאות או מוצר דיגיטלי שמחייב התייחסות, מרבית מהצרכנים נוטים להזניח את מילוי הנתונים, מה שמוביל לחוסר עקביות מלאה. ההמלצה הטובה ביותר: היו עקביים, אל תדחו דברים, מלאו את הנתונים מהר ככל הניתן. מומלץ לקבוע פרק זמן קבוע במהלך החודש (רצוי בתחילת כל חודש, לאחר המשכורת), אפילו לשבת עם בן או בת הזוג ומלא ביחד את הנתונים.
  • הכירו את האויב: ההוצאות – בעידן המתקדם והמהיר, כבר לא מספיק להזין את הנתונים, אתם פשוט חייבים להכיר את הזירה. האויב הגדול שלכם נמצא תמיד בשטח – ההוצאות. מלבד הזנת הנתונים, הכירו את ההוצאות שלכם, מהי ההוצאה הכי כבדה, על מה אפשר לוותר, וכיצד תוכלו להתנהל בעתיד הקרוב. הכרת הטבלה היא חלק בלתי נפרד מהמשימה הראשונה שלכם, נסו לצמצם כמו שיותר הוצאות מעיקות שאפשר לוותר עליהם בתקופות כאלה ואחרות. היו חכמים.
  • למדו מהטעויות החוזרות – ניהול משק בית וניהול תקציב משפחתי הם אף פעם לא קלים, נכון. אם זאת, ניתן "להפיק לקחים" וללמוד אודות השנה הקודמת והטעויות הקודמות לה. אם קיימות טעויות בניהול התקציב, נסו בחודשים הבאים לשנות את האסטרטגיה, לבנות תקציב טוב יותר, ולהוציא פחות. בימינו קיימים הרבה פיתויים, וכדאי להתגונן בפניהם באמצעות איפוק. ההמלצה הטובה ביותר – קחו את הטעויות, למדו מהם, והפעם נסו לעשות זאת אחרת. היו חכמים ומחושבים.

טבלת הכנסות והוצאות של פיננקה

בהורדת טבלת הוצאות והכנסות, בשימושים הראשונים, כדאי ליישם את שלושת הטיפים שציינו קודם לכן. הטיפים יעזרו לכם לנהל את התקציב המשפחתי בצורה אידיאלית וטובה יותר, חיסכון מרבי בכסף מובטח.

שאלות נפוצות

טבלת ניהול תקציב היא רשימה מפורטת של ההכנסות וההוצאות הצפויות העוזרת לך לתכנן את ההכנסות משק הבית, כמו גם לעקוב אחר הרגלי ההוצאות שלך בפועל.

צוות אתר פיננקה יצר עבורכם קובץ אקסל לניהול תקציב משפחתי/ משק הבית. הקובץ ניתן להורדה למחשב ונתמך במערכות ההפעלה Windows ו-Mac. לאחר ביצוע התשלום הקובץ ישלח אוטומטית לתיבת המייל שלכם. לאחר הורדת הקובץ למחשב האישי ופתיחתו, יש למלא את הפרטים בכל סעיף רלוונטי וכך תוכלו לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות שלכם ולתכנן את התקציב הפיננסי שלכם. בהצלחה!

אי ניהול תקציב משפחתי אומר שלא קיים ניהול עבור כספי המשפחה שלך.
תקציב עוזר ליצור יציבות פיננסית. על ידי מעקב אחר הוצאות וביצוע תוכנית, תקציב מקל על תשלום חשבונות בזמן, בניית קרן חירום וחיסכון בהוצאות גדולות כמו רכב או בית. בסך הכל, תקציב מעמיד את האדם על בסיס כלכלי חזק יותר הן לטווח היומיומי והן לטווח הארוך.

הגישה לאפליקציה אפשרית רק מטלפון הנייד, בעוד טבלת אקסל מאפשרת גישה מכל מקום ללא תלות ברשת האינטרנט, תקלות כאלה ואחרות וכו'.
טבלת אקסל גמישה מאוד לשינויים וניתן בקלות להתאים אותה לצרכים שלכם, כמו למקצוע, לסטטוס האישי, מצב הנפשות וכו'. זאת ביחס לאפליקציות שלא תמיד מתאימות לצרכים הספציפיים שלכם ולא מאפשרות לבצע שינויים ספציפיים שיכולים להשפיע על חווית המשתמש.
המידע המוצג באפליקציות חשוף, וזאת על פני טבלת אקסל שניתן לשמור אותה במחשב האישי שלכם ואפילו לנעול את הנתונים עם קוד. למידע נוסף: אקסל או אפליקציה

זה נכון, קיימים ברשת הרבה קבצי אקסל לניהול הכנסות והוצאות בחינם אבל, בקובץ Excel של פיננקה הושקעו למעלה מ-100 שעות תיכנון ובנייה על ידי מומחה אקסלים. הקובץ מכיל את כל הקטגוריות הפופלאריות שאפשר לחשוב עליהן וגם ניתן להוסיף סעיפי משנה בקלות. הפשטות, העיצוב המרהיב, עדכונים בחינם, תמיכה מלאה – כל אלו הופכים את קובץ ניהול כלכלת הבית של פיננקה למוביל בתחומו.

הורדת הקובץ נעשית לאחר ביצוע התשלום.  לאחר ביצוע התשלום קובץ Excel ישלח אוטומטית לתיבת המייל שלכם. במידה ולא הגיע חפשו בתיבת הספאם. שימו לב: במידה ושילמתם עם פייפל, הקובץ יגיע אל תיבת הדואר של הפייפל שלכם תוך 2 ימי עסקים).

כן. כל קטגוריה מאוכלסת במספר רב של תתי קטגוריות והשארנו 2-3 תאים לעריכה חופשית. באופן עקרוני, ניתן לשנות את כל שמות הקטגוריות רק חשוב לשים לב לא למחוק תאים שיפגעו בנוסחאות של הקובץ.

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טופס הצור קשר בתפריט התחתון, באמצעות הדואר האלקטרוני [email protected] או באמצעות דף הפייסבוק שלנו.

אם הגעתם עד לכאן, אתם מוכנים לצאת לדרך!

כתב ויתור ותקנון: פיננקה – השכלה פיננסית נגישה מספקת קובץ זה למכירה למטרות מידע בלבד, קובץ זה לא נועד להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך.במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה בתשלום מיועץ מקצועי כגון מחיר לרכישה באזורך המקומי. כל הזכויות על התוכן באתר שמורות לפיננקה. אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגרי מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך או בכל אמצעי אלקטרוני, אופטי או מכני או אחר – כל חלק שהוא מהחומרים שבאתר זה ובקובצי האקסל שלו. שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב ממנהלי פיננקה. החזרים כספיים: מכיוון שזוהי הורדה מיידית של קובץ דיגיטלי, החזרים כספיים אינם אפשריים.

כל הזכויות שמורות לפיננקה – 2023

תאריך עדכון אחרון: 06/03/2023

להורדת קובץ ההטבות של פיננקה

חכו רגע!

אתם צעד אחד לפני קבלת שליטה מלאה על ההוצאות וההכנסות שלכם! לא חבל?
קבלו 15% וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
15% הנחה
לחיצה על הכפתור תוסיף את הקובץ לסל הקניות ביחד עם הקופון.
הקופון לא תקף בתשלום עם Paypal.
הקופון בתוקף עד 31/12/23. בכפוף לתקנון.

רכישה מהירה

רק ב-₪49

במקום ₪69

טבלת האקסל המתקדמת בישראל לניהול כלכלת הבית

רכישה מהירה

רק ב-₪49

במקום ₪69

חכו רגע!

אתם צעד אחד לפני קבלת שליטה מלאה על ההוצאות וההכנסות שלכם! לא חבל?
קבלו 15% הנחה וגם שליטה מלאה על ההתנהלות הפיננסית שלכם
15% הנחה
לחיצה על הכפתור תוסיף את הקובץ לסל הקניות ביחד עם הקופון.
הקופון לא תקף בתשלום עם Paypal.
הקופון בתוקף עד 31/12/23. בכפוף לתקנון.